OMLUVA KAMARÁDOVI

2 3
Vytvořeno Před 639 dny #1
Vernyhrac
Level 9, Lapiris
Bojovník
Derion
Ahoj deluxi,

chtěl bych se ti omluvit za to co jsem udělal podvedl okradl svého kamaráda. Je mi strašně líto co jsem udělal ani nevím proč. A musím říct, že je to poprvé co jsem rád za udělení mého trestu banu.
Vloupal jsem se ti na účet vzal věci a smazal postavu to kamarádi nedělají. Kdyby to šlo vrátit hned bych se vrátil a to nejde , zradil jsem kamaráda a zradil i sám sebe.
Včera jsem nemohl usnout ,p protože jsem si dokola představoval co jsem to udělal ukradl jsem kámošovi věci a nechal je tam ležet ??? Chtěl jsem skončit s hrou a udělám toto? Na co by mi tam byli ty věci to je otázka ,která se mi zjevovala celou noc. Dnešní den ve škole byl snad nejhorší měli jsme 5 učitelů a odkaždého jsem dostal poznámku a to nejhorší je ,že jsem dal učitelovi pěstí když mi psal poznámku nevím co to se mnou je... Dnes jsem šel do hry pod tím ,že ti pošlu zpět itemi a co nevidím perma ban . Na jednu stranu je mi líto ,že ty věci ti nemůžu dát zpět já a že to udělají jiní ,ale to je moje věc ,že jsem se zachoval jak naprostý idiot.
Velká omluva médo a je mi tě líto ,že jsi mě potkal. (Upřímně)

S pozdravem LAUDON/LordSIpero/Detoxus/Krakatice/
(Prosím LOCK)
Vytvořeno Před 639 dny #2
FloRidaRap
Level 47, Lapiris
Lukostřelec
Derion
jestli je to kamoš, tak ti odpustí (je to jenom hra) a ty příště nebudeš takovej -----, že mu nebudeš mazat postavu a omluvíš se mu a při nejmenším mu tu postavu uděláš aspon znovu.... jinak sorry, že ještě něco píšu.
Vytvořeno Před 639 dny #3
Michaleangello
Level 72, Lapiris
Zaříkávač
Derion
Promiň, že píšu, když chceš, aby se to locklo, ale něco napsat musím.